Miesto práce: | Bratislava - Petržalka | Mzdové podmienky: | 1 100 EUR/mesiac |
Termín nástupu: | dohodou | Pracovný pomer: | plný úväzok, živnosť |
Popis pracovnej náplne
Rád/a komunikuješ so zákazníkmi a iniciatívne sa snažíš nájsť v každej situácii prozákaznícke riešenie? Tak hľadáme práve teba!
- komunikácia so zákazníkmi, riešenie požiadaviek, pomoc s výberom vhodných produktov, odborné poradenstvo pri produktoch, prijímanie reklamácií prostredníctvom telefonickej, chat, e-mailovej komunikácie (nie aktívny predaj)
- poskytovanie informácií o stave objednávok, dostupnosti produktov, o pohybe zásielok, používaní tovaru a ďalších službách
- evidencia a spracovanie podkladov pre účtovné oddelenie
- interná komunikácia s oddelením skladu, logistikou, reklamačným oddelením, B2B, marketingom
- správa recenzií obchodu na hodnotiacich portáloch (Heuréka, Zboží,...)
- iné, menšie úlohy podľa zadania nadriadeného (výpomoc na reklamačnom oddelení)
Zamestnanecké výhody, benefity
- fixná pracovná doba: 7:30 - 16:00
- kolektív mladých ľudí, ktorí sú naladení na rovnakej vlne
- dynamicky rastúca firma Ti umožní rozvíjať sa aj v iných smeroch, či už Ťa zaujímajú inovácie v eshope, marketing, grafika, cenotvorba, B2B,...
- možnosť zamestnaneckého nákupu za výhodné ceny
- výborná káva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovinský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Chorvátsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Rumunský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- PC zručnosť: mierne pokročilý (MS office, strojopis, fakturácia)
- anglický jazyk / maďarský jazyk / poľský jazyk / iné cudzie jazyky výhodou (pôsobíme aktuálne v SK, CZ, HU, PL, RO, SI, HR, IT)
- proaktívny prístup, príjemné vystupovanie a komunikatívnosť
- schopnosť identifikovať problém a navrhnúť riešenie
- flexibilita a adaptácia na zmeny
- tímový hráč
Pozícia je vhodná pre čerstvého absolventa, ale aj uchádzača s praxou - skúsenosti v segmente zákazníckej podpory veľkou výhodou.
V prípade záujmu nám neváhajte zaslať svoje CV:
Kontakt: paulina.tholtova@timestore.sk
Predmet: „pracovná ponuka: ŠPECIALISTA ZÁKAZNÍCKEHO SERVISU“
Odoslaním CV alebo vyplnením dotazníku udeľujete súhlas so spracovaním osobných údajov, podľa ustanovení nariadenia európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len “Nariadenie GDPR”)