Špecialista zákazníckeho servisu

 

Miesto práce: Bratislava - PetržalkaMzdové podmienky:1 100 EUR/mesiac
Termín nástupu:dohodouPracovný pomer: plný úväzok, živnosť

Popis pracovnej náplne

Rád/a komunikuješ so zákazníkmi a iniciatívne sa snažíš nájsť v každej situácii prozákaznícke riešenie? Tak hľadáme práve teba!

 

- komunikácia so zákazníkmi, riešenie požiadaviek, pomoc s výberom vhodných produktov, odborné poradenstvo pri produktoch, prijímanie reklamácií prostredníctvom telefonickej, chat, e-mailovej komunikácie (nie aktívny predaj)

- poskytovanie informácií o stave objednávok, dostupnosti produktov, o pohybe zásielok, používaní tovaru a ďalších službách

- evidencia a spracovanie podkladov pre účtovné oddelenie

- interná komunikácia s oddelením skladu, logistikou, reklamačným oddelením, B2B, marketingom

- správa recenzií obchodu na hodnotiacich portáloch (Heuréka, Zboží,...)

- iné, menšie úlohy podľa zadania nadriadeného (výpomoc na reklamačnom oddelení)

 

Zamestnanecké výhody, benefity

- fixná pracovná doba: 7:30 - 16:00

- kolektív mladých ľudí, ktorí sú naladení na rovnakej vlne

- dynamicky rastúca firma Ti umožní rozvíjať sa aj v iných smeroch, či už Ťa zaujímajú inovácie v eshope, marketing, grafika, cenotvorba, B2B,...

- možnosť zamestnaneckého nákupu za výhodné ceny

- výborná káva

 

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovinský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Chorvátsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Rumunský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2) 

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- PC zručnosť: mierne pokročilý (MS office, strojopis, fakturácia)

- anglický jazyk / maďarský jazyk / poľský jazyk / iné cudzie jazyky výhodou (pôsobíme aktuálne v SK, CZ, HU, PL, RO, SI, HR, IT)

- proaktívny prístup, príjemné vystupovanie a komunikatívnosť

- schopnosť identifikovať problém a navrhnúť riešenie

- flexibilita a adaptácia na zmeny

- tímový hráč

Pozícia je vhodná pre čerstvého absolventa, ale aj uchádzača s praxou - skúsenosti v segmente zákazníckej podpory veľkou výhodou.

 

V prípade záujmu nám neváhajte zaslať svoje CV:

Kontakt: paulina.tholtova@timestore.sk

Predmet: „pracovná ponuka: ŠPECIALISTA ZÁKAZNÍCKEHO SERVISU

 

 

Odoslaním CV alebo vyplnením dotazníku udeľujete súhlas so spracovaním osobných údajov, podľa ustanovení nariadenia európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len “Nariadenie GDPR”)

  • Bez udania dôvodu 30 dní na vrátenie tovaru

  • Sme overený obchod 97 % spokojnosť

  • 100 % garancia pôvodu Výhradne originálny tovar

  • Expedujeme každý pracovný deň 9618 modelov skladom