Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Zo sveta hodiniek XXVI.

Zo sveta hodiniek XXVI.

Omega Seamaster Aqua Terra 15 000 Gauss
Všeobecne platí , že hodinkám nesvedčí prach , voda a nadmerná vlhkosť . K týmto odvekým nepriateľom všetkých hodiniek je však potrebné ešte pripočítať magnetizmus . Magnetické pole je schopné zlepiť kolónky vlásku a strojček , takže chod hodiniek sa môže zrýchliť alebo úplne zastaviť . Magnetizmus je teda odvekým nepriateľom všetkých náramkových hodiniek . Do boja proti magnetizmu však vyrazil strojček Caliber 8508 . Tento kvalitný strojček je predovšetkým antimagnetický strojček s co- axiálnym krokom . Je to strojček , ktorý nepoužíva žiadne feromagnetické materiály , akým je napríklad kobalt , nikel alebo železo . Všetky tieto spomínané materiály sú nahradené predovšetkým kremíkom . Za výrobou strojčeka Caliber 8508 sú spoločnosti Omega , Eta a Asulab . Na strojček Caliber 8508 je podané celkom deväť patentov , ktoré tento strojček majú chrániť . Strojček Caliber 8508 nie je napriklad chránený žiadnym mäkkým kovovým plášťom , ale iba priehľadným sklíčkom . Antimagnetická ochrana strojčeka dosahuje až 15 000 Gaussov , čo je veľmi unikátny údaj . Tieto hodinky tak odolajú aj prechádzke po neutrónovej hviezde .

Strojček Caliber 8508 bol najprv vložený do náramkových hodiniek Omega Seamaster Aqua Terra 15 000 Gauss, avšak v pláne firmy je, že bude k dispozícii aj pre ďalšie hodinky. Súčasná cena strojčeka je 6000 švajčiarskych frankov. Antimagnetický strojček Caliber 8508 tak nebude len raritou, ale bežne k predaju, takže čas ukáže, ktoré ďalšie hodinky ho vo svojich útrobách budú mať.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu