Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Zo sveta hodiniek XXIII.

Zo sveta hodiniek XXIII.

Rolex Oyster Perpetual Cosmograph Daytona
Náramkové hodinky Rolex Oyster Perpetual Cosmograph Daytona sa prvýkrát na hodinárske trhu objavili pred päťdesiatimi rokmi , presnejšie v roku 1963 . V roku 1995 dostal tieto krásne hodinky ako cenu slávny americký herec Paul Newman , ktorý vyhral dvadsiatich štyroch hodinový závod Daytona v kategórii GTS - 1 . Toľko k histórii tejto krásnej modelového radu , teraz firma Rolex predstavila nový Cosmograph Daytona . Firma Rolex pri výrobe týchto hodiniek použila platinu . Z platiny je konkrétne puzdro hodiniek . Platiny je čiastočne tiež použité na keramické lunete časomier . Ďalšie drahý materiál , ktorý je na týchto časomírách použitý , je biele zlato . Bieleho zlata bolo použité na rúčkach hodiniek . Tieto rúčky z bieleho zlata sa nádherne vynímajú na svetle modrom guľatom ciferníku . Na tomto decentne prevedenom ciferníku uvidíte tri chronografy . Platinový ťah je ešte doplnený o predlžujúce článok Easylink .

V útrobách hodiniek Rolex Oyster Perpetual Cosmograph Daytona pracuje strojček 4130, ktorý je certifikovaný COSC, takže bude veľmi presný a precízny. Strojček pracuje na frekvencii 28 800 polokmitů / h Celková rezerva chodu hodiniek je sedemdesiat dva hodín. Strojček je zasadený do platinového puzdra, ktorého priemer je 40 milimetrov. Náramkové hodinky Rolex Oyster Perpetual Cosmograph Daytona sú vodotesné do sto metrov. Hodinky majú ďalej skrutkovacie korunka a korunku, ktoré sa môže pochváliť trojitým istením Triplock. Číselník hodiniek chráni zafírové sklíčko. Remienok hodiniek je potom strieborný.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu