Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Zo sveta hodiniek XXII.

Zo sveta hodiniek XXII.

Breitling Emergency II
Náramkové hodinky Breitling Emergency II sú prvé hodinky na svete, ktoré využívajú dvoch vysielačov. Časomiery Breitling Emergency II nadväzujú na svojich predchodcov Breitling Emergency Aj, ​​ktorý bol vyrobený v roku 1995. Hodiniek Breitling Emergency Aj sa predalo celkovo 40 000 kusov. Poďme však k hodinkám Breitling Emergency II, ktoré sú schopné vysielať na frekvencii 406 MHz, čo je frekvencia, na ktorej družice aj pozemné prijímače hľadajú signály nutné záchrany. Hodinky disponujú malou anténou, ktorá je ukrytá v šikovnom tubusu hodiniek. Tento tubus sa dá otvoriť odskrutkovaním korunky, ktorá je umiestnená medzi číslicami štyri a päť. Anténu možno vytiahnuť až do výšky 50 centimetrov. Anténa je schopná chytať signál na dvoch frekvenciách pri teplotách - 20 až plus 55 stupňov Celzia.

Na prvý pohľad sú časomiery Breitling Emergency II veľmi masívne. Priemer titánového puzdra je 51 milimetrov. Keďže je puzdro vyrobené z titánu, váži hodinky iba 140 gramov. Hodinky Breitling Emergency II nepoužívajú tradičné batérie, ale akumulátor, ktorý má kontakty na pozícii čísla deväť. Drobnou nevýhodou je, že životnosť tohto akumulátora je dva roky, potom je potrebné akumulátor vymeniť. V útrobách týchto zaujímavých hodiniek je quartzový strojček SuperQuertz, ktorý má certifikát COSC s presnosťou 1/100 sekundy. Hodinky sa predávajú v troch farebných variantoch, k dispozícii je číselník v žltej, čiernej a oranžovej farbe. Remienok hodiniek je potom strieborný. Okrúhly číselník je vybavený dvoma digitálnymi displejmi.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu