Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Zo sveta hodiniek XV.

Zo sveta hodiniek XV.

Christophe Claret Kantharos
Náramkové hodinky Christophe Claret Kantharos sú časomiery , ktoré potešia všetkých športovcov , predovšetkým potom tých , ktorí vo svojom športe potrebujú počuť štartovací výstrel alebo gong . Hodinky Christophe Claret Kantharos majú totiž stopky , ktoré sa pri spustení , zastavenie a nulovanie ohlasujú efektným gongom . Toto všetko dokáže šikovný strojček , ktorý má označenie MBA a ktorého kladivko ide vidieť na pozícii čísla desať . Poďme si teraz tento kaliber hodiniek predstaviť trochu bližšie . Tento kaliber má v priemere 37,6 milimetrov , na výšku potom meria 10,56 milimetrov . Tento kaliber je zostavený z celkom 558 komponentov , z toho má 75 kamenových uloženia . V strojčeku je tiež zabudovaná ozvučná špirála . Strojček pracuje na frekvencii 21 600 polokmitů / h Rezerva chodu hodiniek je 48 hodín . V strojčeku bolo použité laminované ocele M - 15X s homogénnou štruktúrou . Tento materiál bol v hodinárstve použitý vôbec prvýkrát . Priemer púzdra je 45 milimetrov , na výšku potom puzdro meria 15,83 milimetrov . Puzdro je vyrobené z ľahkého titánu . Náramkové hodinky Christophe Claret Kantharos zoženiete za 96 000 švajčiarskych frankov.

Vedľa schopného strojčeka majú hodinky Christophe Claret Kantharos veľmi slušný dizajn. Čierny okrúhly ciferník má párne arabská čísla, ktoré sú v bielej farbe. Ručičky hodiniek majú červené lemovanie. Hodinky sú ďalej opatrené čiernym remienkom, ktorý je pretkaný červenou niťou. Christophe Claret využil v týchto hodinkách konštantnej popudné sily, ktorá dáva hodinkám nemennú energiu, takže hodinky idú naozaj veľmi presne.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu