Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Výstava SIHH 6.

Výstava SIHH 6.

Ingenieur Constant-Force Tourillon
Spoločnosť IWC stavila na ženevskom veľtrhu na jednu modelovú radu, čím sa celkom odlíšila od svojich ostatných konkurentov. Touto modelovou radou bol rad Ingenieur, ktorá už v minulosti zožala v hodinárskom svete úspech. Táto rada sa prvýkrát objavila už v roku 1955. Na tohtoročnom veľtrhu predstavila firma IWC osemnásť verziou tejto rady. Pri tejto modelovej rade firma IWC spolupracovala s Mercedes AMG Petronas Formula One Team. Najprv si predstavme hodinky Ingenieur Constant-Force Tourillon. Tieto hodinky majú puzdro o priemere 46 milimetrov. V útrobách týchto hodiniek je kaliber 94800. Strojček má rezervu štyri dni a frekvenciu 18000 polokmitů / h.Tento kaliber je doplnený o Tourbillon, ktorý je na pozícii čísla deväť. Na čiernom okrúhlom ciferníku ešte uvidíte malé koliesko na pozíciu čísla jeden, ktoré ukazuje mesačné fázy. Ukazovateľ mesačné fázy má presnosť 1077 rokov. Hodinky majú elegantný čierny opasok.

Ďalšie náramkové hodinky, ktoré spoločnosť IWC na ženevskom veľtrhu prezentovala, boli hodinky Ingenieur Perpetual Calendar Digital Date Month. Tieto časomiery sú s obvyklým zobrazením dátumu, mesiaca a prestupného roka. Všetky tieto informácie sú zobrazované digitálne pomocou piatich diskov. Design týchto časomier je moderný, hlavnou farbou tohto modelu je sýto čierna. Hodinky vlastné strojček 89802, ktorý má frekvenciu 28800 polokmitů / h Puzdro týchto pekných hodiniek je z ľahkého titánu aluminidu, takže sa bude veľmi príjemne nosiť. Všetky hodinárske modely, ktorá firma IWC v Ženeve predstavila, sa môžu pýšiť nevšednými materiály a vycibreným dizajnom.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu