Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Vodotesnosť hodiniek II.

Veľmi často dochádza k nesprávnemu pochopeniu údajov, ktoré od výrobcu dostaneme. Častokrát si užívatelia hodiniek myslia, že uvedená hodnota o vodotesnosti od výrobcov hodiniek znamená zároveň hĺbku, do ktorej sa s časomierami môžeme bez problémov potopiť. Teoreticky to tak skutočne je, lenže iba za predpokladu, že sa majiteľ hodiniek potopí do úplne pokojnej vody bez akéhokoľvek hnutia a za stálej teploty. Takáto situácia sa vám však málokedy pritrafí, dá sa povedať, že je takmer nepravdepodobná. V praxi to teda znamená, že skutočne bezpečná hĺbka je podstatne nižšia. Musíme si uvedomiť, že testy časomier prebiehajú iba v laboratórnych podmienkach, kde sú ideálne predpoklady. Tieto ideálne predpoklady však počas normálneho potápania nikdy nenastanú.

                                               

Záťaž náramkových hodiniek pod vodou záleží tiež na tom, ako sa s nimi majiteľ hodiniek pohybuje a v akých podmienkach sa s nimi potápa. Ak sa budete s hodinkami potápať v mori, je potrebné si uvedomiť, že slaná voda je veľmi agresívna tekutina. Malé odporúčanie: hodinky, ktoré majú označenie do 30 metrov / 3ATM používajte maximálne na umývanie svojho auta, v žiadnom prípade ich nepoužívajte na kúpanie. Na kúpanie a šantenie vo vode si berte len hodinky, ktoré majú údaj do 50 metrov / 5 atmosfér alebo hodinky s označením do 100 metrov / 10 atm. Hodinky s označením do 100 metrov sú tiež vhodné pre šnorchlovanie. Údaj do 200 metrov hĺbky teda 20 atm potom značí, že hodinky sú vhodné pre potápanie s prístrojmi. Pre profesionálnych potápačov vhodné hodinky, ktoré majú údaj do 1000 metrov / 100 atm.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu