Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Najdrahšie hodinky sveta

3. Hodinky Tour de l’Ile – cena cca 1,5 mil. $

           

Švajčiarsky výrobca Vacheron Constantin uviedol v roku 2005, pri príležitosti 250. výročia svojho založenia, najkomplikovanejšie náramkové hodinky na svete – nazval ich Tour de l’Ile. Výroba týchto hodiniek bola natoľko zložitá, že zabrala asi 10 000 hodín čistého času.

Hodinky Tour de l’Ile, vyrobené v limitovanej edícii siedmych kusov, zobrazujú okrem iného dve časové pásma, kalendár, čas západu slnka, či indikátor nočnej oblohy. Množstvom odborníkov je tento model označovaný ako najzložitejší model hodiniek vôbec.

Hodinky Tour de l’Ile Vacheron Constantin

2. Supercomplication – cena cca 11 mil. $

 

Firma Patek Philippe dokončila svoj najdrahší model v roku 1932 po dlhých štyroch rokoch výroby. Ide o vreckové hodinky zo žltého zlata, ktoré boli zhotovené Henrymu Gravesovi mladšiemu na zákazku. V roku 1999 boli hodinky vydražené za 11 miliónov dolárov a zaradili sa tak medzi najdrahšie modely na svete.

 Hodinky Supercomplication Patek Phillipe

1. Chopard – cena cca 25 mil. $

 

Ak by mal náhodou niekto zálusk na hodinky s ciferníkom obklopeným sedemsto diamantmi, siahne si do vrecka v přepočte po 20 mil. Eur. Touto sumou si ich výrobca na dlhé roky dopredu zabezpečil miesto medzi najdrahšími modelmi hodiniek sveta. Vďaka svojej prezdobenosti, a to najmä žltými a ružovými diamantmi, si tieto hodinky vyslúžili posmešné prezývky ako „naruby otočená geoda namočená v citrónovej šťave“ či „hra na schovávačku“, pretože miniatúrny ciferník je v spleti okolitého lesku drahokamov len ťažko rozoznateľný. 

Nejdrazsi hodinky na svete Chopard

 
 

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu