Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

MeisterSinger

MeisterSinger

Meistersinger Perigraph
Zakladateľom nemeckej hodinárskej firmy Meistersinger je Manfred Brassler , ktorý vybral pre názov firmy meno jednej známej opery od Richarda Wagnera , ktorá bola prvýkrát verejnosti predstavená v roku 1868 v bavorskom Mníchove . Tak ako bol Richard Wagner veľmi neobyčajných hudobným skladateľom , sú hodinky firmy Meistersinger tiež neobyčajné a zvláštne . Špecialitou tejto nemeckej firmy sú jednoručkové hodinky . Jedny také zvláštne hodiny , si dnes popíšeme , pôjde o časomiery Meistersinger Perigraph . Náramkové hodinky Meistersinger Perigraph sú veľmi elegantné časomiery , ktoré na svojom ciferníku majú dostatočne veľké číslovky , aby odčítanie času bolo prehľadné a jednoduché . Veľkosť puzdra je 43,02 milimetrov . Ak však budete puzdro merať spoločne s nôžkami , dôjdete k číslu 51,29 milimetrov . Hmotnosť celého výrobku je 86 gramov . Veľmi neobvyklé a nápadité je riešenie dátumovky na týchto hodinkách . Dátumovka je totiž riešená otočným diskom s hrotom na pozícii čísla dvanásť .

Design hodiniek Meistersinger Perigraph je veľmi jednoduchý a decentný, čo je pre nemeckých časomiery typické. Číselník a remienok hodiniek je čierny, len jedna rúčka, arabská čísla a indexy sú v bielej farbe. Oceľové puzdro hodiniek je potom strieborné. V útrobách výrobku je strojček ETA 2824. Jedná sa o strojček s automatickým naťahovaním, ktorý pracuje na frekvencii 28 800 polokmitů / h Strojček má 25 kameňov. Cena týchto hodiniek je 39 950 korún. Hodinky s jednou ručičkou sú iste zaujímavým návratom do 16. a 17. storočia, kedy boli tieto hodinky bežným javom, ktorý súčasný hodinársky priemysel znovu obohacuje o pozabudnuté zobrazovaním času.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu