Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Made in France 2.

Made in France 2.

GDG 145 Automatic
Fred Lip, ktorý stal pri zrode svojej hodinárskej firmy, sa narodil roku 1905 v Besancon. Jeho heslom bolo "Nič sa nedá dobre robiť bez vášne". Jeho vášeň pre firmu bola príslovečná, takže firma Fred Lip naozaj šliapala. V roku 1960 napríklad vyrábala 300 000 hodiniek ročne. Lesk spoločnosti Fred Lip chcú dnes majitelia tejto firmy z francúzskeho mestečka Lectoure znovu oprášiť. Na trh prišli s modelom GDG 145 Automatic. Tieto pánske náramkové hodinky budú skôr pre pánov do spoločnosti. Okrúhle puzdro z ocele s čiernym PVD povlakom vyzerá veľmi slušne. Rozmery hodiniek sú 41x35 milimetrov. Sklíčko na hodinkách je potom zafírové. Vodotesnosť modelu je do sto metrov. V útrobách hodiniek je potom strojček ETA 2824-2. Rezerva chodu hodiniek 44 hodín.

Keď sa pozrieme na dizajn hodiniek, tak zistíme, že celý model pôsobí vyváženým dojmom. Hlavnou farbou modelu je sýto čierna. V čiernej farbe sú púzdro, kožený remienok aj ciferník hodiniek. Okrem sýto čiernej farby objavíte iba bielu farbu. Tú nájdete na indexoch a rúčkach časomier. Na okrúhlom čiernom ciferníku, ktorý má absenciu čísiel, uvidíte na pozícii čísla tri dátumovku. Cena týchto hodiniek je na internete zhruba za 799 euro. Hodinky GDG 145 Automatic to je ľahká francúzska noblesa, ktorá určite nesklame. Spoločnosť Fred Lip vyrobila 145 kusov týchto hodiniek, čo je číslo, ktoré sa tiež objavuje v názve modelu. Na záver ešte jedna zaujímavosť: francúzska skratka GDG znamená Generál de Gaulle, čo bol veľmi populárny francúzsky generál a prezident.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu