Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Hodinky a slávne osobnosti V.

Hodinky a slávne osobnosti V.

Zinedine Zidane bol veľmi úspešný francúzsky futbalista, ktorý sa narodil v Marseille. Zidane postupne hral za Bordeaux, Juventus Turín a Real Madrid. V roku 1999 dostal Zlatú loptu. S francúzskym tímom sa stal majstrom Európy aj majstrom sveta. Jeho úspechy hovoria za všetko, takže z hľadiska marketingu sa jedná o veľmi zaujímavú persona. Práve vďaka týmto skvelým úspechom sa Zidane mohol stať ambasádorom značky hodiniek IWC Schaffhausen. Hodinky, ktoré nesú meno slávneho francúzskeho futbalistu majú v priemere 37,8 milimetrov a sú zhotovené z kvalitnej nehrdzavejúcej ocele. Vycibrená kolekcia Ingenieur Edition Zinedine Zidane sa bude určite páčiť všetkým futbalovým fanúšikom. Na ciferníku hodiniek sú dve veľké červené čísla, ktoré sú krásnou pripomienkou 27. a 45. minúty hry, v ktorej Zidane skóroval svoje dve najdôležitejšie bránky celej svojej bohatej kariéry. Tieto dve bránky Zidane strelil na majstrovstvách sveta vo futbale v roku 1998. Vtedy Francúzsko porazila silnú Brazíliu 3:0 a Zidane dal dva krásne góly do brazílskej bránky hlavou, bolo to presne v 27. a 45. minúte prvého polčasu.

Ingenieur Edition Zinedine Zidane
Hodinky Ingenieur Edition Zinedine Zidane majú inak veľmi vyvážený vzhľad. Na čiernom okrúhlom ciferníku uvidíte iba jedno arabské číslo, je to číslo 10, zvyšok tvoria biele indexy. Zobrazenie dátumu je hneď dvakrát. Prvý nájdete nad pozíciou čísla šesť, druhú dátumovku uvidíte vedľa čísla tri. Oceľové puzdro hodiniek je striebornej, kožený náramok je potom čierny. K dispozícii sú však ešte tie isté hodinky, ktoré sú v modrom farebnom prevedení.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu