Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Hodinky Guess G25039L1

                Guess G25039L1

Guess G25039L1

Hodinky značky Guess už možno dostať na trhoch v sedemdesiatich krajinách sveta. Ich vycibrená ľahkosť očarila ženy na celom svete. Štýlové prevedenie týchto krásnych hodiniek môžeme zaradiť do skupiny športových až športovo elegantných hodiniek. Vďaka svojmu tvaru a dizajnu pôsobia dámske hodinky Guess veľmi jemne a vzhľadovo sa hodia do každej spoločnosti.

Hodinky Guess G25039L1 sú vyrobené z veľmi kvalitnej nerezovej ocele, ktorá je skvelým materiálom aj pre citlivejšie zápästia so sklonom k alergickým reakciám na kovy. Oceľ u týchto hodiniek skombinovaná s kožou. Rozdelené je to celkom predvídateľne: puzdro je vyrobené z krásnej pozlátenej ocele a remienok z nádherne žensky pôsobiacej bielej kože. Remienok má na šírku 16 milimetrov a je dlhý 205 milimetrov. Hodinky majú rozmery 34x34x8 milimetrov a čo sa hmotnosti týka, vážia dokopy 125 gramov.

Ciferník hodiniek je chránený minerálnym hodinkovým sklíčkom, na ktoré dostanete záruku dlhých 30 mesiacov. Tento ciferník peknej perleťovej farby vám bude analógovo ukazovať čas na rímskych číslach.

                                  Guess G25039L1

Guess G25039L1

Dámske hodinky od Guess sa na hodinárskom trhu objavujú už viac ako dvadsať rokov. Svojou výnimočnosťou a kvalitou sú celosvetovo dobre známe. Predstavujú dokonalý doplnok do každej spoločnosti, pretože sú výborne kombinovateľné s každou róbou aj outfitom, ktorý práve obýva váš šatník. Tieto dámske náramkové hodinky od Guess sú aj mimoriadnym šperkom. Pozlátenie ocele u tohto modelu ocenia najmä dámy, ktoré rovnako rady nosia aj zlatú retiazku a zlaté náušnice.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu