Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Geneva Time Exhibition

Geneva Time Exhibition

Geneva Time Exhibition sa konala v zaujímavej budove bývalej vodnej elektrárne Batiment des Forces Motrices, ktorá sa v Ženeve nachádza na sútoku rieky Rhony a Ženevského jazera. V tejto peknej bývalej vodnej elektrárni je k dispozícii výstavná plocha o rozmeroch 600 metrov štvorcových. V dňoch 20. až 25. januára tu vystavovalo 34 vystavovateľov. Z toho celkom 15 firiem vystavovalo na veľtrhu Geneva Time Exhibition úplne prvýkrát. Vidieť boli napríklad firmy Alpina, Azzaro, Badollet, Century, Clerc, Escada, Harold, Jordi, Ratel, Reuge, RGM, Savoy, Venus a Vogard. Medzi neopozerané firmy je potrebné spomenúť značku Juliena Coudray, ktorá je na hodinárskom trhu ešte len päť rokov. Táto značka predstavila v Ženeve hodinky Julien Coudray 1518, čo sú časomiery, ktoré napríklad majú mostíky zo zlata a ručne maľované číselníky.

Budova bývalej elektrárne
Ďalším nováčikom, ktorý sa na ženevskom veľtrhu predstavil, bola firma H.Moser & Cie, ktorá predstavila model Monard Date. Tento model má typicky hnedý číselník a puzdro z ružového alebo bieleho zlata s priemerom 40,8 milimetrov. Hodinky majú nedelené dátum na pozícii čísla šesť. Medzi ďalšími zaujímavými modelmi, ktoré sa na veľtrhu Geneva Time Exhibition objavili, je potrebné spomenúť hodinky Lauretn Ferrier Galet Secret, čo sú náramkové časomiery, ktoré po stlačení tlačidla mení tvár číselníka. Hodinky sú navyše veľmi podareným šperkom, lebo číselník je posiaty prekrásnymi diamanty bagetového brusu. Veľtrh Geneva Time Exhibition bol predovšetkým prehliadkou nových a neokukaných hodinárskych firiem, ktoré sa snažia pretlačiť na svetový trh.

Ďalšie články


Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Toto sú TOP dámske hodinky Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger je jednou z popredných svetových dizajnérskych značiek. Svojou tvorbou príznačne odzrkadľuje životný štýl Američanov, pričom kladie nemalý dôraz na aktuálne trendy. V dôsledku toho ide neustále „s dobou“ a svojim zákazníkom neprestajn ...

Prejsť do magazínu