Košík

V košíku nemáte žiaden produkt.

Vyhľadávanie
 Všetky značky
(A-Z)

Výmena poškodeného alebo nesprávneho tovaru

Dostali ste od nás balík, ktorý má chybičku krásy?

Mrzí nás táto nepríjemnosť. Je pre nás veľmi dôležité identifikovať mieru poškodenia balíka (tovaru), preto by sme Vás radi poprosili o spoluprácu.

1. Je poškodený obal v ktorom bol tovar zabalený na prepravu

Radi by sme Vás poprosili:
- urobte nám niekoľko fotografií poškodenia obalu (samotné poškodenie, prepravný lístok)
- pošlite nám fotografie na email timestore@timestore.cz
- po rozbalení, skontrolujte či je poškodená aj originál krabička tovaru prípadne samotný tovar

- ak sú v poriadku, zrejme prišlo ku poškodeniu počas prepravy, čo nás mrzí a práve Vaše fotografie nám pomôžu zlepšiť kvalitu prepravy
- ak nie sú v poriadku, taktiež zrejme prišlo ku poškodeniu počas prepravy. Opäť nám zašlite fotografie a v emaily nás zároveň informujte či súhlasíte s formou výmeny výmenným balíkom (forma výmeny je popísaná nižšie)

2. Prepravný obal je v poriadku, poškodená je originál krabička tovaru

Radi by sme Vás poprosili:
- urobte nám niekoľko fotografií poškodenej krabičky (ideálne z niekoľkých uhlov pohľadu)
- pošlite nám fotografie na email timestore@timestore.cz
- skontrolujte samotný tovar

- ak je tovar v poriadku, mrzí nás poškodenie krabičky, ku ktorému zrejme prišlo počas prepravy (niektoré krabičky sa snažíme dodatočne vystužiť, no sú natoľko krehké, že sa pri preprave poškodia). Keď nám budete posielať fotografie poškodenia a žiadate aj náhradnú krabičku, napíšte nám to do emailu. V prípade ak máme na sklade náhradnú, pošleme Vám ju
- ak je poškodený aj tovar, informujte nás o tom v emaily a pridajte fotografie aj poškodenia tovaru. Zároveň nás informujte či súhlasíte s formou výmeny výmenným balíkom

Doručili sme Vám nesprávny tovar?

Ospravedlňujeme sa Vám, ak sme Vám doručili nesprávny tovar. Tento omyl mohol nastať z dôvodu niekoľkých udalostí, ktoré uvádzame nižšie. Prosíme Vás aby ste nás kontaktovali na náš email timestore@timestore.cz a uviedli ktorá z udalostí podľa Vás nastala. Pomôže nám to promptnejšie vyriešiť túto nepríjemnú situáciu a doručiť Vám správny tovar:

1. Doručený tovar vyzerá inak ako uvádzame na ilustračných obrázkoch

Ako preveriť správnosť produktu:
- overte si prosím kód produktu tovaru uvedený na faktúre s kódom produktu, ktorý je uvedený na objednávke a na samotnom produkte (na obale, na štítku, na zadnej strane ciferníka). Zároveň si prosíme overte tento kód produktu, aj s kódom produktu, ktorý je uvedený na našich stránkach
- ak sú všetky tieto kódy zhodné, no ilustračné obrázky sa nezhodujú s doručeným produktom, pravdepodobne nastala chyba v ilustračných obrázkoch na našich stránkach

Ako postupovať pri výmene:
- prosíme kontaktujte nás prostredníctvom emailu na timestore@timestore.cz a uveďte, že sme Vám doručili iný tovar, ako je uvedený na ilustračných obrázkoch
- do emailu nám prosíme priložte aj fotografiu doručeného tovaru
- uveďte nám prosíme, či súhlasíte s formou nápravy - Výmenný balík

2. Doručený tovar nesie na sebe iný kód produktu ako je uvedený na faktúre

Ako preveriť správnosť produktu:
- prosíme overte, či kód produktu je odlišný aj na