Výmena tovaru

Tovar zakúpený v našom e-shope je možné vymeniť za iný tovar do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom. Pre korektnú výmenu tovaru je potrebne splniť niekoľko podmienok.

Tovar na výmenu:

  • nesmie byť poškodený

  • nesmie javiť známky používania

  • obsahuje pôvodné ochranné fólie, ak boli súčasťou balenia

  • odošlite ako balíkovú zásielku

  • odošlite Slovenskou poštou (nie na dobierku a nie kuriérskou službou) na adresu: CANADA s. r. o., P.O.BOX 263, Vlastenecké námestie 4, 851 01 Bratislava (Jedná sa o odberné miesto, odkiaľ je zásielka následne prepravená priamo do sídla našej spoločnosti. Po fyzickom prebratí zásielky Vás budeme informovať a Vašu žiadosť obratom spracujeme.)

  • musí byť kompletný (balenie musí obsahovať: tovar na výmenu, originálne balenie, všetky dokumenty dodané ku tovaru, daňový doklad - originál faktúry, vyplnený Formulár pre výmenu tovaru)

Formulár pre výmenu tovaru vo formáte PDF Vám odporúčame si stiahnuť po kliknutí na link nachádzajúci sa nižšie. Po stiahnutí je možné formulár vyplniť priamo vo Vašom počítači bežne dostupnými prehliadačmi súborov PDF. Následne vytlačený a podpísaný priložte do balenia.

Formulár pre výmenu tovaru

 

Ako správne zabaliť tovar, ktorý posielate do eshopu:

  • Používajte kvalitný obalový materiál: Ideálnym obalom je tvrdý a dostatočne pevný kartón alebo kartónová krabica. Zvláštnu pozornosť venujte nepriepustnosti a odolnosti obalového materiálu. Vlhkosť či opotrebenie obalového materiálu môže zásadne ovplyvniť jeho schopnosť chrániť obsah zásielky.
  • Použite vhodnú veľkosť krabice: Obal zásielky by mal vždy zodpovedať tomu, čo je vnútri. Obsah zásielky by mal byť fixovaný a nemal by sa v prepravnom obale voľne pohybovať, ale ani vyčnievať von.
  • Vyplňte voľný priestor fixačným materiálom: Voľné miesto vnútri zásielky vyplňte ľubovoľným mäkkým materiálom, napr. novinami, roztrhaným kartónom alebo vzduchovými vankúšikmi. Prepravovaný obsah musí byť fixovaný, tovar by sa nemal v prepravnom obale voľne pohybovať.
  • Poriadne krabicu zalepte: Zásielku zalepte tak, aby z nej nič nemohlo vypadnúť. Najlepším spôsobom je lepenie do kríža. V prípade potreby prelepte zásielku aj na rizikových miestach (napr. spoje na hranách).
  • UPOZORNENIE: pokiaľ zvolíte na prepravu tovaru listovú obálku, eshop nenesie zodpovednosť za prípadnú stratu obsahu. Reklamačný poriadok našich dopravcov tento typ straty hodnotí ako nevhodné balenie zo strany odosielateľa a zodpovednosť za stratu plne preberá zákazník.
  • Bez udania dôvodu 30 dní na vrátenie tovaru

  • Sme overený obchod 97 % spokojnosť

  • 100 % garancia pôvodu Výhradne originálny tovar

  • Expedujeme každý pracovný deň 9618 modelov skladom