Sledovanie zásielky si viete preveriť v e-maile o vyexpedovaní Vašej objednávky, kde je možné kliknúť na odkaz, ktorý Vás priamo presmeruje na stránku dopravcu, kde môžete sledovať pohyb Vašej zásielky.
V prípade overenia pohybu zásielky v deň expedovania Vašej objednávky, môže stránka zobrazovať len prijaté dáta o Vašom balíku, čo neznamená, že ešte nedošlo k expedícií. Jednotlivé zásielky musí daný dopravca najprv fyzicky prevziať. Po spracovaní balíka dopravcom sa automaticky zobrazia aktuálne informácie o jeho pohybe.
Dopravcovia a doručenie po vyexpedovaní:
SPS – spravidla do 24 h po dni vyexpedovania (V aktuálnom období počítajte s onerskorením +1 pracovný deň)
Slovenská pošta – spravidla do 24 h po dni vyexpedovania (V aktuálnom období počítajte s onerskorením +1 pracovný deň)
Zásielkovňa, odberné miesta – 1-2 pracovné dni po dni vyexpedovania (V aktuálnom období počítajte s onerskorením +1 pracovný deň)
Ak je Vaša zásielka na doručení alebo v preprave dlhšie, než je vyššie uvedená doba dodania, bezodkladne nás kontaktujete. V tomto prípade je naša firma ako odosielateľ zásielky povinná podať žiadosť o začatie reklamačného konania s dopravcom.
V prípade, že je súčasťou Vašej objednávky služba Garancia doručenia, nečakáme ako odosielateľ zásielky na výsledok reklamácie a do 24h sa automaticky snažíme zastrešiť dodanie nového modelu/novej objednávky/prípadne vrátenia peňazí.
V prípade, že súčasťou Vašej objednávky nie je služba Garancia doručenia, snažíme sa zastrešiť dodanie nového modelu/novej objednávky/prípadne vrátenia peňazí v čo možno najkratšom čase.
Zákaznícka linka +421 2 33 32 91 19, od pondelka do piatka (9:00 - 15:00)
e-mail timestore@timestore.cz