Reklamačný poriadok
Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Kupujúci je povinny tovar po jeho prevzatí prekontrolovať tak, aby zistil prípadné chyby a závady na výrobku. Prípadne závady je kupujúci povinný bezodkladne hlásiť našej firmy (ideálne emailom). Za závady vzniknuté prepravcom neručíme (je potrebné spísať škodový/reklamačný zápis s prepravcom).
Na tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady.
Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady vzniknuté bežným používaním
b) vady vzniknuté nesprávnym používaním výrobku
Postup pri reklamácií:
1. reklamovaný produkt zašlite ako balíkovú alebo listovú zásielku (nie na dobierku) poštou na adresu: W25 s.r.o., Wolkrova 25, 851 01 Bratislava
2. vyplňte a vytlačte reklamačný protokol tu:
Reklamačný a opravný protokol
Vyplňte prosím všetky modré bunky. Príklad:
1.Meno a priezvisko
Meno a priezvisko majiteľa, ale aj Meno a priezvisko objednávateľa (uvedené na faktúre) v príprade, že nie je totožné.
2. Tovar zakúpený u
Timestore.Sk alebo Timestore.Cz
3. Číslo dokladu
Variabilný symbol - číslo objednávky
4. Reklamovaný tovar
Kód tovaru z faktúry (napr. Casio GA-100-1A1ER)
5. Popis závady, predmet reklamácie
Príklad: hodinky sa zarosujú, meškajú, nefungujú, odpadnutý index, nefunkčný displej/analóg, odpadnutá ručička, nefunguje tlačítko, zatopené hodinky, hodinky meškajú XY minút/sekúnd za deň/týždeň, nefunkčný chronograf alebo iná funkcia
Pozor:opotrebovanie kožených remienkov, vybitá batéria, bežné opotrebenie výrobku, zatopené hodinky cez povytiahnutú korunku alebo vypadnutá/zlomená korunka nie sú predmetom záručných opráv
Vašu reklamáciu vybavíme čo možno najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia
Presné znenie reklamačného poriadku možete nájsť na stránke obchodných podmienok v bode 8.
Obchodné podmienky