Reklamačný poriadok

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Kupujúci je povinny tovar po jeho prevzatí prekontrolovať tak, aby zistil prípadné chyby a závady na výrobku. Prípadne závady je kupujúci povinný bezodkladne hlásiť našej firmy (ideálne emailom). Za závady vzniknuté prepravcom neručíme (je potrebné spísať škodový/reklamačný zápis s prepravcom).

Na tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady vzniknuté bežným používaním

b) vady vzniknuté nesprávnym používaním výrobku

Postup pri reklamácií:

1. reklamovaný produkt zašlite ako balíkovú alebo listovú zásielku (nie na dobierku) poštou alebo kuriérskou službou na fakturačnú adresu: Megastore s.r.o., Wolkrova 25, 851 01 Bratislava

2. vyplňte a vytlačte reklamačný protokol tu:

www.timestore.cz/file/reklamacny-protokol.pdf

Vyplňte prosím všetky modré bunky. Príklad:

1.Meno a priezvisko

Meno a priezvisko majiteľa, ale aj Meno a priezvisko objednávateľa (uvedené na faktúre) v príprade, že nie je totožné. 

2. Tovar zakúpený u

Timestore.Sk alebo Timestore.Cz

3. Číslo dokladu

Variabilný symbol - číslo objednávky

4. Reklamovaný tovar

Kód tovaru z faktúry (napr. Casio GA-100-1A1ER)

5. Popis závady, predmet reklamácie

Príklad: hodinky sa zarosujú, meškajú, nefungujú, odpadnutý index, nefunkčný displej/analóg, odpadnutá ručička, nefunguje tlačítko, zatopené hodinky, hodinky meškajú XY minút/sekúnd za deň/týždeň, nefunkčný chronograf alebo iná funkcia

 

Pozor:opotrebovanie kožených remienkov, vybitá batéria, bežné opotrebenie výrobku, zatopené hodinky cez povytiahnutú korunku alebo vypadnutá/zlomená korunka nie sú predmetom záručných opráv

Vašu reklamáciu vybavíme čo možno najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia

Presné znenie reklamačného poriadku možete nájsť na stránke obchodných podmienok v bode 8.

https://www.timestore.sk/Stranky/Obchodne-podmienky